Продаємо з розумом: правильне торгове обладнання
В умовах динамічного розвитку конкуренції власники бізнесу використовують усі можливі методи для досягнення вигідної позиції на ринку. Якісне торгівельне обладнання – вкрай важливий інструмент сучасного маркетингу. Зручні полиці, яскраві вітрини, стелажні системи – кожна конструкція так чи інакше підводить потенційного клієнта зо здійснення покупки.
З огляду на це, загальну концепцію обладнання слід ретельно обдумати, спираючись як на стиль, розмір приміщення, так і асортимент товару. Як правило, до основних торгівельних конструкцій відносять:
- Столи
- Прилавки
- Стенди
- Вітрини
- Стелажі
- Полиці
- Підставки
- Решітки (або сітки)
- Корзини ( для іграшок, зокрема)
- Різні типи стійок ( для пакетів, дисків іт.д)
- Гачки.
В цей час виділяють підвісне (настінне), настільне обладнання, а також конструкції, що самостійно стоять на підлозі – наприклад, вітрини. Набувають популярності так звані острівні конструкції, які дозволяють
Серед найвідоміших матеріалів, з яких виготовляють торгівельне обладнання – металевий лист, ДСП, дерево, скло, пластик. Так, скляне торгівельне обладнання чудово підійде для продажу стильного взуття, ювелірних виробів чи навіть для реалізації товару у вишуканому магазині посуду. У такий спосіб можна підкреслити елітність продукції, відкрити споживачеві простір для уяви, здійснити нестандартні експерименти зі світлом. Завжди вдале рішення у цьому випадку – оригінальні підвісні конструкції зі скла. При цьому – варто позбавитися негативних стереотипів, пов’язаних зі склом. Сьогодні подібне обладнання виготовляють із багатошарового скла, яке практично не б’ється і може служити власнику десятиліттями.
Торгове обладнання з дроту ідеальне для розміщення газетної продукції, вітальних листівок, а також дрібних аксесуарів та прикрас (окуляри, біжутерія, тощо.)
Окрім врахування вищенаведених критеріїв, перед замовленням торгівельних конструкцій важливо врахувати вагову категорію продукції. Пам’ятайте також, що обладнання слід установити так, аби покупці мали вільний доступ до товару. В жодному випадку конструкція не повинна відволікати споживача від товару, приховувати його. Якщо мова про маленьке приміщення, подбайте про належну ергономіку – скористайтеся легкими навісними конструкціями, щоб клієнтам не було тісно.
Про інші типи торгівельного обладнання, а також матеріали, з яких вони виготовлені, читайте у наших наступних публікаціях.
Комментариев нет.